duminică, 4 mai 2014

DEMISIA DE ONOARE, domnule presedinte!

Conferința de presă a Președintelui Traian Băsescu de duminică 4 mai 2014, orele 15,00-15,30
”am dreptul să mă îmbrac cum vreau!”
Vă spun din nou,
păcat că sunt cu steagurile în spate
că şi acum mă îmbrăcam la fel, am dreptul să mă îmbrac cum vreau. 
Voi vota Partidul Mişcarea Populară.”


Traian Băsescu face campanie electorală pe faţă pentru partidul pe care l-a creat. După o întâlnire de lucru cu lideri şi candidaţi a urmat o şedinţă foto.

Traian Băsescu încalcă din nou grosolan Constituţia

Într-un tricou alb, pe care apare mesajul “vote for PMP”, preşedintele Traian Băsescu a făcut mai multe poze la malul mării cu Elena Udrea şi alţi membri ai Partidului Mişcarea Populară. Fotografiile au fost postate de Elena Udrea pe Facebook.


Deputata PMP, Elena Udrea, a postat pe un cont de socializare mai multe fotografii realizate la malul mării, în unele apărând şi preşedintele Traian Băsescu care poară un tricou alb pe care scrie “vote for PMP”.

Într-o fotografie, Elena Udrea apare împreună cu preşedintele Băsescu, cei doi strângându-şi mâna. Elena Udrea poartă un tricou cu mesajul “I’m popular”.

În alte fotografii, realizate la malul mării, preşedintele apare alături de soţia sa, Elena Udrea şi alţi membri ai PMP.

Preşedintele PSD, Liviu Dragnea, i-a cerut preşedintelui Traian Băsescu să renunţe să se implice în campania electorală de partea Partidului Mişcarea Populară, din care face parte şi Elena Udrea.

Chiar dacă a precizat că PSD nu intenţionează să demareze procedura de suspendare a preşedintelui, Dragnea a afirmat că prin aceste acţiuni preşedintele Băsescu încalcă grav Constituţia.
Premierul Victor Ponta: ”Mi-e milă de Băsescu. Să te îmbraci în alb, ca un adolescent târziu”

Premierul Victor Ponta a ridiculizat modul în care s-a îmbrăcat preşedintele Traian Băsescu la mare, precizând că îi este milă de acesta pentru că se poartă ca un adolescent.
"Cred că preşedintele şi-a pierdut orice simţ al măsurii şi al bunului simţ, pentru că altfel să te îmbraci în alb aşa ca cine ştie ce adolescent târziu şi să îţi faci poze cu o doamnă adolescentă târzie, tu, când eşti preşedintele ţării, realmente cred că şi-a pierdut orice simţ al realităţii şi al măsurii şi mie ieri mi-a fost milă de el când l-am văzut aşa, coşcovit, în alb, lângă o doamnă care îl trăgea de mână şi îl punea să facă poze cu ea. De obicei când îl văd pe domnul Băsescu am alte sentimente, dar ieri a fost milă'', a spus Victor Ponta sâmbătă. 


PS: Și alți români se îmbracă cum vor! ...


sursa: http://stareanatiunii.com; adevarul.ro; ovidiuciutescu.wordpress.com; rra; antena3.